Pieni esittely itsestäni
Olen Ruu, oikealta nimeltä Elina. Lempinimeni Ruun oon saanut ystäviltäni joka tulee lempinimestäni Eru. Nickname inception.
 Itseäni on outo esitellä, mutta koitan parhaani.
 Osaan olla kuin yö ja päivä. Jos näet minut ensi kertaa olen mitä todennäköisemmin laittautunut kauniiksi, keskustelen paljon ja olen muutenki pirteä ja nauran paljon.
 Jos tunnet minut jo ennaltaan, näet minut hörhönä örkkinä ilman meikkiä tai kulmakarvoja, myös ilman rintaliivejä ja housuja. Olen tosi pervo ja rakastan väitellä turhista asioista. Kahvikuppi kuuluu jo arki asusteeseen.
 Omistan kaksi ihanaa karva vauvaa Vinnen ja Mortin. Mortti on vasta 10 viikkoinen pikku mölli ja Vinne 5 vuotias nuori kloppi. Nämä kaksi osaavat aiheuttaa minulle mustelmia hyppimällä päälleni ja haavoja kun luulevat minua raapimispuuksi.
 Tässä kun vasta tein ensimmäisen postauksen tänne, toivon että jaksan jatkossa tehdä lisää turhan päivästä shittii.
 Jos tämmöisen oudon kissa mummelin elämässä tapahtuu jotain mahtavaa ja hauskaa, toivon että se motivoi minua sarjakuvailemaan :)

Kommentit